Strong girls are hot girls

Nu har jag kämpat mig tillbaka till jobbet, får hoppas att jag kan vara någorlunda produktiv idag...

Skippade gym idag men tänkte köra imorgon bitti och i helgen, för att kompensera denna usla vecka.

Något jag vill fokusera mest på just nu är armar. Jag har nästan störst komplex för mina armar haha,

hur lustigt det än kanske låter men vill så sjukt gärna ha snygga armar till sommaren!

Gärna så här vill jag se ut:



Tror ni man kan få till skapliga armar på 3 månader? Hur skulle ni lägga upp er träning?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Träna armarna varannan dag så de hinner vila! Äta bra mat och tillräckligt så musklerna har energi till att växa. Sen träna med så tunga vikter som möjligt, kanske 8 reps per set. Fråga någon på gymmet om bra övningar och fuska inte så hinner du nog på 3 månader :)

2012-03-01 @ 16:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0