Sunshine.

Solen skiner i min lilla stad idag med! Kom nyss hem från en pluggstund på biblioteket och om två timmar så bär det iväg till gymmet. Börjar känna av träningsvärken i magen och rumpan nu. Gött!
.
Fick såna galna sommar-cravings idag! Damn vad jag läntar! Men har även insett att med 2 månader och 8 dagar kvar innan jag är tillbaks i värmen så är det dags att öka träningen! Sista månaden kommer bli galen! Men som det ser ut nu så är det gymmet minst 4 dagar i veckan och 1 timmas PW de dagar jag inte gymmar. Kommer öka på alla övningar lite nu med och alltid avsluta en övning med att maxa den, alltså fortsätta så länge jag orkar innan jag svimmar eller spyr. 2 månader och 8 dagar kvar tills jag ska visa mig på beachen i bikini...Inte riiiiiktigt där en kanske, haha.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0