the Dress.

Godmorgon alla glaaada!

Sitter på jobbet och jäspar sönder, riktigt jäkla trött idag...
Blir träning senare i eftermiddag men för att få tiden att gå snabbare
har jag ägnat mig åt lite nätshopping här nyss ;)

Beställde denna klänning från Nelly som jag tänkte ha på lördagens utgång :



Så jäkla snygg, särskillt bakifrån! Dat ass...


Har kikat på den ett bra tag så nu slog jag till :)
Dock blev det en storlek XS så jag håller tummarna för att den passar någorlunda!
Kanske går att klämma i sig om jag verkligen håller min diet denna vecka.. haha

Like it?


Kommentarer
Postat av: Uppsalabo

LOVE it!

2012-03-19 @ 11:36:19
Postat av: Ida

Älskar kläder och så men nja till denna :/ Helt ok framifrån men blir för mycket därbak, gillar inte alls kombinationen av det vita och de svarta som korsas över. Det händer helt enkelt lite för mycket.

Men men hoppas du kommer trivas i den :)

2012-03-19 @ 16:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0