Veckan som varit

Lite blandade resultat under senaste veckan. Har varit på gymmet 6 dagar vilket är grymt bra! Känner att konditionen börjar komma tillbaks lite smått, så härlig känsla! Kostmässigt därimot har jag failat ganska hårt! Har ätit thaimat 3 gånger(!!!), ooooooops, mcdonalds innan jobbet i fredags, och både muffins och godis nu i helgen! FAIL! Nästa vecka blir det stenhårt! Nu har jag ett nytt delmål! Den 20:onde april har vi event i baren där jag jobbar då vi får onepieces att jobba i! Jag vill inte se ut som michelingubben. Punkt! Så nu blir det att pusha mig själv till 1000 båd emed maten och träningen! Drar ju till Stockholm i helgen så fredag-söndag kommer jag inte hinna träna därför måste jag köra ännu hårdare resten utav veckan! Nu ska jag sova innan det är dags för en tidig dag i skolan imorgon!
VS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0