Better days

Är mycket nöjadare med min dagens idag! Har varit en bättre dag över lag. Kanske för att jag inte hade shorts på mig och tvingades känna låren gnidas mot varandra...
Jaja, anyways. Här kommer min dagens:
.
Frukost: 1 skål gröt
Lunch: Sallad med räkor och ägg
Middag: Keso med frukt
.
Nu ska jag soooooova! God natt finisar!!!
.
Min fina Krogar mot Knark tröja som vi har på jobbet ATM. Kan säga så mycket att tröjor med tryck och text över brösten bidrar till dricks. Jag klagar INTE ^^

Kommentarer
Postat av: Ida

Blir du inte hungrig?

2012-05-22 @ 22:51:49
Postat av: Lina

Näe, inte farligt :) Vart lite hungrig innan middagen men annars har jag stått mig bra!

2012-05-23 @ 12:30:29
URL: http://fitformagaluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0