Dagens:


Frukost: Filmjölk + müsli
Lunch: Stekt laxfilé med broccoli och smält ost
Mellanmål: HEAT fettförbrännare


Okej, det kanske inte räknas som ett mellanmål direkt, men faktiskt har jag inte varit sugen på att småäta något alls idag! Weird, I know.. Brukar ju annars smaska på frukt, men jag är verkligen totalt mätt efter laxen jag åt förut. Men när jag kommer in i biosalongen lär ju det ändras.. Ska verkligen försöka hålla mig ifrån hyss!

Dock var det ju någon som kommenterade här att jag borde sluta med mina Heat,
för man kan få hjärtproblem..? Hmm.. vet inte om det stämmer :S




Kommentarer
Postat av: Anonym

Saxat från Livsmedelsverkets hemsida;

Ämnet synefrin liknar efedrin, och har likartade effekter. Livsmedelsverket har tidigare flera gånger varnat för efedrin i sportpreparat och bantningsprodukter. Produkterna kan ge allvarliga biverkningar på hjärta och blodkärl.

2012-05-09 @ 19:11:24
Postat av: Anonym

tycker du den funkar? :D

2012-05-10 @ 14:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0