I'm alive

Sådär ja, då var ännu en jobbhelg över, bara 3 kvar innan Magaluf!!! Helt galet :D

Fredagen var rätt lugnt på jobbet, men igår var det bra med folk! Har jobbat med min finaste fina Sarah hela helgen! så mysigt!!! Vi har inte jobbat ihop på alldeles för länge. Och igår var det ett riktigt dreamteam när vi hade Martin och Johan i utebaren också! Sjukt kul!

Har dock varit pinsamt dålig med träningen hela veckan så har lite ångest över det, men det blir dubbelt så hårt denna veckan i stället! Har kört 4 powerwalks och 2 gympass, så det var långt under förväntan...Tre veckor kvar, jag måste verkligen köra stenhårt det sista nu!!!

Jaja, hoppas att ni alla haft en underbar helg så taggar vi till för en ny vecka nu!!!

Jag och min fina Sarah igår i baren! <3

Dagens önskning!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0