Is it still me that makes you sweat

Godmorgon alla fina!
Sitter just nu och dricker ett glas nypressad citronjuice. Lite surt, men väldigt gott! Ska alldeles strax bege mig ut på min morgon-PW innan det är dags att sätta sig med dagens plugg. Verkar som att det blir kalasväder här i dag, så om det inte blåser för mycket(vilket det ofta gör på västkusten) så sätter jag mig nog ute och pluggar sedan och passar på att få lite sol. Vill ju inte vara blekast i Magaluf när jag kommer ner :)
Sedan blir det en liten pluggpaus då jag drar till gymmet vid 13.
Ut och rör på er idag nu! Även om det bara blir en 15 minuters promenad så är allt bättre än inget!!!
.
Något trött och sliten tjej som kickstartar dagen, och ämnesomsättningen, med nypressad citronjuice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0