Jag sviker min kropp... för superhjältar

Åhh, vilket dilemma jag står inför just nu...

Hade verkligen tänkt träna idag efter jobbet, men så blev jag sådär panik-bio-sugen och bestämde med bästis och co. att gå och se på bio ikväll kl 18.00, så nu kanske jag skiter i gymmet bara för det.. Blir alldeles för tight om tid :/ (säger man så?)

Jag kan träna imorgon istället såklart, men man blir fan lite besviken på sig själv när man väljer att skippa det, hur sjukt det än låter! Meeen, biomys med lite popcorn i mörkret lockar alldeles för mycket i det här fallet ;)

Sorry, dear beach body - maybe next year!




Den här filmen ska vi se - inte alls min stil, men jag har ju en huge crush på...




.. Loki!
Vet inte varför, I just do.
Balas förklaring: "Du gillar ju outsiders med långt hår"
HAHAHAHAHA



Så... en bio utan godis idag måntro? Shall be interesting.


Kommentarer
Postat av: linda

hej. blev det aldrig att ni åkte till magaluf? skulle inte du vara med i grupp barskolan?

2012-05-09 @ 17:33:42
Postat av: linda

grupp 1

2012-05-09 @ 17:34:17
Postat av: Lina

Visst ska vi till Magaluf, men jag åker inte ner förrän min skola är slut vid 6 juni och Johanna ska gå barskolan grupp 2 som jag tror börjar 20 maj :)

2012-05-09 @ 17:55:02
URL: http://fitformagaluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0