Juicylicious.

Lånade min systers Juicy Couture mjukisar igår, och jag säger bara DAMN! Det var som att vandra runt i måln. Jag ääääälskar dem! Måste ha ett par! Får se om jag hittar några i en färg jag gillar innan mallis. Så roligt när jag såg bilderna jag tog på dem på igår för man börjar verkligen se resultat utav alla mina squats/utfall/kissandefuckinghund. En månad kvar innan jag ska vara bootylicious på beachen.
BTW, klarade den muntliga examinationen idag! Yay me! :D Nu ska jag ut och lägga mig lite i solen. Hej, hej sommar <3
.


Kommentarer
Postat av: Saa

DAMN vilken rumpa! Och vid första anblick såg det ut som att du inte hade några byxor alls! :D



Smal du blivit kompis! Du är GRYM!

2012-05-04 @ 09:07:34
URL: http://sarahjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0