Lesson learned

Sådär, ääääntligen hemma från stan, tillbaks på trygga landet... Skönt.
Var ju och såg på The Avengers med Vickan, Sara & Alex och tro det eller ej - jag gilla den som fan!
Science fiction, action och superhjältar är vanligtvis inte det jag dras till
när det gäller filmer men den här dög faktiskt. Men jag står fast vid min åsikt - Loke VAR hetast.
Jag gillar psychos and bad guys, so what?
-
Jaja, nu ska jag kanske äta nått, ta en dusch och glömma allt kaoz...
Vill även påpeka här att jag för första gången i mitt liv inte köpte nån läsk till bion utan en LOKA!
Om inte jag är duktig, så vet jag inte. Ge mig ett pris, någon?
-
Imorgon blir det iallafall massa träning, orkar inte vara tjockast av alla mina vänner. Det är inget kul alls.
-
Innan bion - muy innocente!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0