Muscles & Drama

Godmorgon Sweden!

Fyfan vad det var svårt att somna igår! Hade ju tänkt sova länge så jag orkade gymma ordentligt idag,
men det var ju fest i BigBrother-huset och eftersom jag har 24/7 låg jag vaken till kl 1 och tittade, haha.. Kunde verkligen inte slita mig! Är det nån mer som är insatt? Vad tycker ni om hela Jennifer-Marcelo-Annica-dramat?! Jag är helt besatt, och har min åsikt klar... Jösses. SÅ spännande!



Men - kom iväg till gymmet tidigt imorse iallafall, motiverad som man är (Tack vare Lina Jutik och hennes super-workouts!) och det blev styrketräning för min del :) En liten kvarts uppvärmning på crosstrainern bara, sen körde jag benpress 3x12 (55 kg), någon slags "armpress" 3x10, bicepspress 3x10, yttersida lår 2x8 (HAHA sämst), magmaskinen 3x12 och sen blev det fortsatta övningar i Lekrummet!

Där körde jag utfall 3x10 med femkilostyngd i famnen (dont know why though?), fällknivs-situps med tyngd 15x3 på båda sidor, Hitlers hund 3x10 på varje ben, plankan 1 minut x 3 och avslutningsvis några knäböj med tyngd bara för att pressa ut det sista ur kroppen... Vad sägs? Okej pass eller? 
För mig känns det bra iallafall!



ÄLSKAR min nya mobilhållare jag fick av mitt hjärta! <3



Vet inte ens om det är muskler eller revben? Haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

revben.. :(

2012-05-04 @ 15:37:17
Postat av: johanna

Haha, men åh.. TACK! Nää men faktiskt så ser min mage inte ut sådär IRL, den är mer muskulös och inte alls spinkig.. svårt att fånga på bild bara :P

2012-05-04 @ 17:00:57
URL: http://fitformagaluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0