Neu Lash

Jag har alltid haft korta små raka ögonfransar som knappt syns om de inte fått en rejäl omgång med ögonfransböjaren. Jag har tidigare testat ögonfransförlängning, men tyckte att det dels slet så mycket på mina vanliga fransar och dels så blev det så dyrt. Har efter det tänk prova ögonfransserum säkert 100 gånger, men alltid avstått då även det är så galet dyrt. Men så fick jag en Neu Lash av min fina mami i julklapp! Och det är värt vart enda öre!
.
Tog ett tag innan jag gav mig på den, då jag bokstavligt talat har världens sämsta minne. Tänk typ Doris i Hitta Nemo. Så det blev att jag målade på det nån gång då och då, men inte mer än så. Den ska målas på som eyelier varje kväll innan du går och lägger dig.
.
Nu har jag dock kört med den i nästan en månad i rad och jäklar vilken skillnad jag börjar se. Fick frågan om jag hade lösögonfransar när jag var ute i lördags, vilket kändes helt galet. Mina små raka stumpar har blivit långa flirtiga fransar. Känns helt galet. Ska färga fransarna nu innan jag åker till Spanien så kommer jag se naturligt sminkad även på stranden.
.
Har ni prövat något ögonfransserum?? Och i så fall, hur fungerade det för er?
.

En hyfsat ugly bild på mig, men mina fransar är fina :)
Inga stumpar här längre!
.
Love of my life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0