O-M-G

HAHAHA. Okej. Satt och kollade igenom mina Profilbilder på FB nyss och hittade den här:




En liiiiten fråga - whats up med mitt kära lår där?!
Förlåt inget illa menat, men SÅDÄR STORA LÅR hade jag faan inte!
Eller? Var jag helt självblind för hur mycket jag gått upp efter tre månaders spritorgier?!
Naae, vi skyller på en dålig vinkel va... Sådär ska mitt ben garanterat inte se ut på vimmelbilder i sommar.
Det lovar jag er.


P.s. Hela outfiten på bilden inser jag nu att jag tappat bort.
Mina favoritshorts och min älskade virkade topp.. where you at?! Glömde jag er på Mallorca?
Vore inte helt omöjligt, bilden är ju från min sista kväll... haha jesus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0