Size Me

Idag har vart en så jäääkla härlig dag!
-
-
Eftersom jag inte va ute och festa igår så vaknade jag utvilad idag, så det blev häng på altanen i solen ett par timmar, fick till och med lite färg.. jippie! Viktoria kom över också, vi diskuterade allt mellan himmel och jord (mestadels ekonomi och hur man ska fixa sig en rik karl så man slipper arbeta resten av livet, haha) och bara hade det mysigt :)
-
Eftersom det nu är lite inne med "utvik" (sett BlondinBellas nya omslag? Hjälp!) och ni ändå kommer få se massvis med bikinibilder på en från Mallis i sommar så ska jag nu dela med mig av ett par på mig... Mest för att bevisa min punkt - jag har fått lite resultat!!! Efter att vi startade bloggen i januari, och började träna samt äta nyttigare så har jag gått ner från 53 kg till 50,7 som jag väger nu... Har ju fått mer muskler också, och det kanske inte syns alls i andras ögon men i mina ser det bättre ut, och det peppar mig att fortsätta kämpa :)
-
-
Osminkad och nyvaken med en lätt förkylning, men vafan.. haha. Liten och tight men med röven kvar, så jag är nöjd! Tycker verkligen det är hemskt med människor som bantar bort precis alla sina kurvor på kroppen så det bara blir en liten pinne kvar av allt.. Det ser varken snyggt, friskt eller normalt ut och man kan inte leva livet så. Ät, träna, må bra och fall inte för nått jävla anorexia-ideal. Skaffa den kropp som PASSAR DIG!
-
Nu ska jag äta potatissallad, kyckling, kex och ost med familjen :) Glad första maj, alla fina! ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad duktig och fin du är!

Hur lång är du ? :)

2012-05-01 @ 20:59:53
Postat av: johanna

haha tack :D jag är 163 cm, så är en kortis!

2012-05-01 @ 23:04:56
URL: http://fitformagaluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0