Hakuna Matata

Jag och bästis körde ett stenhårt pass på gymmet idag. Kom fram till att jag inte kommer hinna träna på hela helgen då jag är i Danmark, så varför inte köra dubbelpass idag i stället. Skulle ju köra armar-axlar-bröst-rygg, meeeen slängde på 60(Ah, eller okej, det blev 55...Vi falerade på mållinjen minuters kondition på det också. Vilket är det dubbla mot vad jag brukar köra på mina gympass.
.
Vi började med 20 minuter på cykeln och sedan 20 minuter på crosstrainern. Sedan körde vi ca 45 minuter gym, innan vi avslutade med 15 minuter PW med hantlar på bandet. Vi var helt SLUT båda två. Men så bra det känns när man tagit ut sig helt. Älskart. Nu ska jag fortsätta tvätta och packa inför helgen.
Hoppas att ni alla får en fin fredag! <3
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hakuna Matata <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0