Such a GOOD day

Ååååh, jag är så lycklig!!!
Why, you wonder???


1. Haft en kanondag på jobbet (och sålt massor!)
2. Fick hela övervåningen för mig själv på gymmet, trots att klockan var efter 5 (det händer ALDRIG)
3. Jag kan uppskatta regnet, och ser fram emot en mysig filmkväll (laddar ner "Thor" as we speak)
4. Spydde nästan på gatan när jag såg en stor daggmask som rörde sig (min största fobi...)
5. Var galet sugen på kantareller, gissa vad som står på bordet när man kommer hem?
6. Min hund snodde mina strumpor och ville leka tafatt (♥)
7. Mina skor som jag köpt har kommit!!! (ingen kommentar behövs)




Jag älskar älskar ÄLSKAR fransar, och har alltid velat ha ett par fransboots men aldrig hittat några..!
Hittade sen, mirakulöst, ett par för ynka 145 kr på nätet som jag klickade hem direkt - satt perfekt och matcha min lilla väska, haha :)

Gissa om de kommer användas flitigt i sommar, med ett par ljusa jeansshotrts och en cool tisha...




Kommentarer
Postat av: Annika

Vart har du köpt stövlarna? Jätte fina!

2012-05-11 @ 09:10:47
Postat av: johanna

Tradera! :D haha

2012-05-12 @ 13:03:43
URL: http://fitformagaluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0