Sweet Dreams

Jag är så glaaad, för när jag kom hem idag hade mina kläder som jag beställde från H&M kommit och get this - ALLT passa! Skitsöta grejer verkligen, önskar jag var lika skillad som Kenza med kameran så jag kunde ta outfitbilder på allt men det blir nog svårt.. Men kan nog lägga ut lite bilder imorn :) Köpte bland annat en sjukt fin klänning i klargrönt (dock satt den tight som ett as, och jag kan behöva förlora ett litet kilo så den passar lite bättre.. fuck)
-
Nu blir det krypa ner i sängen, titta på BB, äta pyttepytte lite godis eftersom det är fredag & sova för imorn ska jag upp och jobba... 2 veckor kvar sen flyger vi mot medelhavet

Kommentarer
Postat av: Linnéa

diggar musiklistan ni har i presentationen :D

2012-05-04 @ 23:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0