Work for it, again and again, day after day... until you've got it

Aloha, Shohanna in tha houze!

Kom precis till jobbet efter ett par timmar på gymmet - FAN så grym man känner sig när man tar sig dit på morgonen, en riktig ego-boost (om man får använda ett sånt töntigt uttryck) för självkänslan och såklart jättebra för kroppen! Idag blev det styrketräning med både triceps, rumpa, ben, mage och så drygt 30 minuters kondition på crosstrainer/löpband. Testade djupa knäböj med en skivstång idag för första gången också - alltid bra att testa nya saker, right?

 Min dröm är att lyfta min rumpa en aning, men behålla storleken på den (alltså inte banta bort den!) eftersom den ärligt talat är ganska så "fyllig" redan, iallafall i jämförelse med storleken på min kropp i övrigt :) Undrar om det är så att vi med små tuttar lägger större fokus på rumpan, bara för att ha något att komma med? Haha STÖRD jag är, men bara min ärliga tanke ;) Tror det är så för mig iallafall!




Amazing ass on an amazing girl


Kommentarer
Postat av: Lina

My god vilken kropp! Nu blev man ju inte taggad :D

2012-05-07 @ 18:31:45
URL: http://fitformagaluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0