WWB, worlds worst blogger

Jag vet att jag uppdaterar katastrofalt dåligt just nu. Sorry för det. Men har så mycket jag vill hinna med att göra nu innan jag åker, är ju inte så lång tid kvar... Igår var jag ju hemma hos bästis och vi började med en myskväll framför Gossip Girl. Kunde dock inte hålla oss, utan det blev en liten utgång :) Visade sig att väldigt många från jobbet var ute också, så det blev verkligen supermysigt! Jag drack soda hela kvällen, så kunde lungt köra hem när klockan började bli mycket. Var väl hemma strax efter 2 och sov ända tills halv 11. Gött!
Nu ska jag snart iväg till jobbet, så måste börja göra mig i ordning om en liten stund. Jobbar med min bästis inatt, så det ska bli galet mysigt!! <3 Är faktiskt ledig imorgon, så då blir det middag samt en tidig avskeds utgång, så jag antagligen inte har någon mer ledig helg innan jag åker. Ska bli grymt roligt!!! Jag och Vickis ska planera lite ikväll, så får vi se vad som händer!
Nu måste jag iväg och hämta ett paket. Hoppas att ni får en grym fredag alla fina! Stay fit!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0