Hej måndag

Jag blir så trött... Har legat hemma med feber och världens huvudvärk hela dagen. Orkar inte vara sjuk. Vill komma igång, vill träna. Men istället har jag legat under min värmefilt och ätit apelsin(massa c-vitamin, mumma) hela dagen. Blah, är alldeles för otålig för sådana här dagar. Missförstå mig rätt, jag har inget emot en mysig dag hemma under en filt med en bra film. Men då ska det vara för att jag VILL det, inte för att jag måste.
Hoppas att jag mår bättre imorgon när jag vaknar, för då blir det en lååååång(eller ah, så lång jag orkar) PW. Skönt att komma ut och få frisk luft, samt röra lite på sig!!
Näe, nu ska jag sova! Håller tummarna för att vara frisk imon :)

Bild med mina fina från Magaluf-reunion kryssningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0