Sunday bloody sunday

Har haft en grymt mysig söndag! Jobbade ju natten igår, och det var rätt bra med folk ute :) Åkte hem och sov några timmar innan jag klev upp och åkte hem till min bakfylla kompis S. Har myst där hela dagen med film och gossip. Vi kom fram till att vi varit vänner i 18(!!!!!!!!!!!!!) år. Det är ändå lite galet! 18 år och vi står fortfarande ut med varandra, haha!
Skulle tränat, men pajade min tå igår, så kunde inte få på mig skorna idag.. Men imorgon blir det afrodans, som alla måndagar, vilket passar alldeles utmärkt efter som det passet utförs barfota. Bra timing! Nu ska jag fortsätta söndagsmysa framför en rulle! Det enda som saknas för den perfekta söndagen är någon att mysa med, men va fasen man kan ju inte få allt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0