Back On Track.

Idag körde jag mitt första gympass på över 4 månader. Det blev 25 minuter kondition samt lite mag- & rumpövninger, inget jätte imponerande men en bra mjukstart :)
.
Imorgon börjar jag mitt nya liv. Ingen mer alkohol, godis och läsk får hållas till helgen samt regelbunden träning. Jag ska lägga upp ett nytt träningsschema med mycket kondition. Jag ska starta mina dagar med citronvatten och powerwalk så får vi se hur det påverkar min kropp samt vikt. Har ju lagt på mig några härliga semesterkilon under den här sommaren, vilket är lätt hänt under 4 månader med god mat och drinkar.
.
Ikväll är det personalfest som står på schemat vilket ska bli galet roligt! Jag ska dit med min favorit Vickan <3 Och även träffa min Palm inne på luckan. Happy girl!!!
 
Hoppas att ni alla får en underbar söndag!
.
Ett helt gäng mongon på Pete Tong <3

Kommentarer
Postat av: amanda

Åååh jag hoppas på mycket bloggande om din träning.
I våras när jag höll igång ordentligt med träningen brukade jag alltid gå in o läsa er blogg om motivationen svek, blev alltid så peppad att ta mig till gymmet:) Så jag hoppas verkligen du kommer igång igen så man kan gå in här o bli lite motiverad:)
Motivationskram o massa pepp till dig:)

2012-10-15 @ 14:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0