Tjolahopp

Skriver från ett lite regningt Palma nova atm. Ska tydligen vara dåligt väder hela helgen, så jag ska bunkra upp med film och gosa hemma. Behöver dock några fler soldagar om jag ska vara brun när jag kommer hem, för detta är faktiskt pinsamt!!! Igår var det Molly och Julias sista kväll, vilket betydde UTGÅNG! Och ja, det blev rätt hårt...
Har under kvällen:
*Shotat whiskey(vilket alla som känner mig vet att jag INTE under några omständigheter dricker)
*Blivit nersprutad med sodavatten
*Gjort min tredje piercing denna månaden
*Blivit jagad och slagen uatv en taxichaffis
 
Kom hem vid 6 imorse och sov några timmar, har varit inne i Magaluf och sagt hejdå till tjejerna och nu sitter jag här i min trappuppgång och tattar wifi, fö ovanligehetens skull likssom. 
Ikväll ska jag och Milli kika på film. Flyttar in hos henne och Irina på lördag, vilket ska bli supermysigt! Ska köra hälsoveckor nu de sista innan jag åker hem :) Gillart!
 
Nuuuuuuu måste jag ha mat innan jag dör :) Love love <3
Jag och Micke på Katmandu förra veckan :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0