Lördag

Såddär, då börjar lördagen gå mot sitt slut, eller ah i alla fall för mig som ska jobba natt. Börjar vid 22 ikväll med, och idag står jag i baren med min fina Sarah <3 myyyys!
.
Var ju på gymmet i morse och tränade rumpa-ben-rygg, samt en 20 min kondition på cykeln. Gick bra, men idag stötta jag på ett sånt där gym-gäng som jag bara inte tål. Hormonberusade killar i 15-16 års åldern, högljudda och brötiga. Satt och juckade på redskapen, skrek och hojtade och var allmänt i vägen. Jag suckade inombords vill jag lova. Blöh, blöh, blöh...
Jag vet att alla har samma rätt att vara på gymmet, men jag anser att tränar du inte har du inte där att göra... Bitterfitta88@hotmail haha
Jaja, jag fick tränat i alla fall :) Nu ska jag sminka mig inför kvällen.
Tjolahopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0